4.6 z 5 212 hodnocení čtenářů

149× 5 hvězdiček 41× 4 hvězdičky 17× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Jarmila Hypšová registrovaný uživatel

Vůbec nevím co říct. Tato spisovatelka a celá její série kam plánuje zahrnout i Prahu je opravdu populární a četla jsem nespočet recenzí. Měla jsem z toho sama obavy jaká kniha vůbec bude a zda to nebude klasická slaďárna. Ano je to romantický příběh, ale naprosto úžasně napsaný. Chvíli jsem zažila obavy, smutek, ale i jsem se usmívala. Při čtení má člověk chuť na kávu nebo horkou čokoládu, skořicové šneky, další lákavé pečivo i s obloženými chleby. Je to opravdu krásná pohodová knížka na dovolenou a nebo když toho má člověk moc a chce jen vypnout, ale nechce číst žádný horor nebo krimi. Kavárna v Kodani do mě osobně dostala pozitivní energie a změnilo to můj pohled na romantické příběhy. Už teď se těším na další.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Daniela S. registrovaný uživatel

První ze série Romantických útěků (četla jsem až jako 3., protože nejdřív se mi dostalo do ruky Irsko a Švýcarsko). Rozhodně doporučuji číst postupně, postavy z jednotlivých dílů se objevují v dalších (ale není to nezbytné). Ty knihy naprosto miluju!

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 4 z 5 hvězdiček Janca07 Uživatel aplikace KDčko

Tuto knihu jsem četla zhruba měsíc. Nejprve jsem se do ní začeta, ale potom jsem na ni neměla moc času, nechala jí ležet a snažila se dokopat k tomu jí dočíst. Kniha je sama o sobě hezká, naladí vás k návštěvě Dánska a poznání hygge, ale chybí mi tam takové kouzlo, které málokteré knihy mají. Očekávala jsem od ní více a trochu mě zklamala. Na můj styl je tam více osob a pak jsem se v tom ztrácela. Ale jinak děj dával smysl a jednu hvězdičku strhávám za takovou mírnou "nudnost", jasnost konce a více osob

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Hušková registrovaný uživatel

Hygge je opravdu populární. S touto knihou se naučíte opravdu žít s klidem.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Kely Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Nejlepší díl z celé série

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 4 z 5 hvězdiček _Sandrulinka_ Uživatel aplikace KDčko

Krásná romantická oddechová knížka ☺️

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Hana Konečná registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Odpočinková milá kniha. Přesně taková jakou člověk po náročném dni v práci potřebuje. Celou knížkou je cítit dánské hygge.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 4 z 5 hvězdiček Terka_K Uživatel aplikace KDčko

Četla jsem jí jako první knížku od autorky a ačkoliv mi přišel trošku pomalejší rozjezd, tak pak se mi knížka velmi líbila a vlastně mě nezklamala Samozřejmě jako každý román je jasně předvídatelné, jak to skončí, ale i tak beru tenhle žánr jako oddychovku a mám ho moc ráda. Moje romantická dušička je vždycky nadšená

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kate je úspěšná manažerka, která pracuje pro jednu z největší PR agentur v Londýně. Svou práci miluje, ale poté, co jí její přítel ukradne nápad, díky kterému je povýšen místo ní, dostane pracovní úkol, který je tak trochu za trest. Musí sestavit tým šesti novinářů, se kterými pojede do Kodaně, aby nasáli životní styl #hygge. Lars, ředitel obchodního domu Hjem, je pozve do již zmiňované Kodaně, od nich se poté očekává nenásilná propagace #hygge, Kodaně, zkrátka všech důvodů, proč se Dánsko považuje za jednu z nejšťastnějších zemí světa a samozřejmě obchodního domu Hjem. Ve skupině je například Sophie, kterou známe z Pekárny v Brooklynu, dále tam je influencerka Avril (velmi se mi líbil posun její postavy v knize), fotografka a bloggerka Fiona, spisovatel na volné noze Conrad, novinář David (nemá v knize moc prostoru, ale na konci i on zažije svůj šťastný konec, a v neposlední řadě Ben. Na Kate se mi líbí, že je opravdu schopná, milá, a přestože ji z agentury hází klacky pod nohy, staví se problémům čelem a nedělala ze sebe chudinku. S Benem, novinářem, se jejich vztah vyvíjel pomaleji, vůbec to ale příběhu nevadilo. Oblíbila jsem si oba dva, vedlejší postavy byly taky perfektní. Krásně to odsýpalo, kniha se četla velice dobře a byla zábavná. Celý příběh se točí samozřejmě kolem jídla, cestování a šťastný konec taky přijde. Nebylo to ale moc přeslazené. Knížku jsem si užila, aniž by mě jakákoliv postava štvala. Zápletka způsobila opravdový zvrat, to se mi líbilo, škoda, že se až moc rychle vyřešila. Krásný příběh, který hodnotím jako 4,5/5

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Strousková registrovaný uživatel

Tady není co k tomu říct. Úžasný začátek naprosto dokonalé série útěkových románů. Dokážete si díky úžasného popisu místa naprosto přesně představit lokace na kterých se právě nacházíte. Nádherně zpracovaný romantický příběh. Úspěšně jsem tuto sérii nezačala číst touto knihou a proto mi lehce vadilo že celá kniha je psaná v ich formě oproti jejím dalším sestrám.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Nikola Neubergová registrovaný uživatel

Tohle pohladí doslova duši. Já tuhle knihu poslouchala jako audioknihu a byla jsem nadšená. Od začátku mě to vtáhlo, musela jsem neustále poslouchat dokud jsem nedošla ke konci.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 3 z 5 hvězdiček Simona Kazdová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nebylo to špatný ale nemohla sem se začíst do děje . Mám ještě dvě další knihy od téhle spisovatelky tak jsem zvědavá jestli budou lepší než ta první.

E-kniha, Cosmopolis, 2018,

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Vokáčová registrovaný uživatel

Ahoj knižní závisláci, nevím, jestli se sem mohli vkládat recenze s odkazem nebo vložit text, ale raději volím tu druhou možnost Přicházím s recenzí na knížku Kavárna v Kodani od Julie Caplin První díl ze série Romantické útěky od Julie Caplin, a to s názvem Kavárna v Kodani. Z této série jsem již četla Čajovnu v Tokiu, která byla naprosto úžasná, ale rozhodla jsem se číst všechny díly postupně. Julie Caplin je anglická spisovatelka, která pracuje v PR jako naše hlavní hrdinka, cestuje s novináři a píše o jídle a pití. Caplin procestovala a stále cestuje po světě a díky tomu dokáže napsat tyto nádherné knihy, v kterých dokonale popíše atmosféru, zvyky a gastronomii měst a států Také navštívila naši Českou republiku a nedávno vydala povídku Potkáme se v Praze, jelikož u nás v ČR má opravdu velkou základnu fanoušků Kavárna v Kodani byla stejně dobrá kniha, jako Čajovna v Tokiu. Ačkoliv tedy miluji Asii a Tokio je mi k srdci blíže, zamilovala jsem si i Dánsko a jeho hlavní město Kodaň. Mám vždy pocit, že zamilovaná linka je v této sérii něco jako doplněk či vedlejší věc. Já si hlavně užívám ono poznávání nových míst a zvyků Tato kniha mě velmi potěšila dánských hygge stylem, který nás knihou provázel. Jak se v anotaci píše, naše hlavní hrdinka Kate dostala za úkol vzít 6 novinářů na poznávací cestu do Kodaně, aby styl hygge opravdu zažili a ne si jen představili, že se jedná o svíčky, deky a nábytek, které mají zútulnit byt. Jde o mnohem více. Jde o to, jak máme myslet a užívat si každé drobnosti, vážit si jich a mít z nich radost. Lars, který chce otevřít v Kodani nový dánský obchod, věděl moc dobře, že zažít Kodaň na vlastní kůži bude to nejlepší pro PR. Strašně moc mi přirostl k srdci tým novinářů: Avril, Ben, Fiona, Sofie, Conrad a David. Asi nejvíc zbožňuji Avril, Bena a Conrada. Sami po přečtení uvidíte proč. A Fiona je hlavní postavou v Čajovně v Tokiu! Naše druhá hlavní postava, mužská, je Ben. Nabručená vzteklá liška se srdcem na správném místě. Ale příběh by nemohl existovat bez maminky Larse, éterické a vřele Evy, která vedla onu slavnou kavárnu, která je g názvu této knížky. Nejraději bych k Larsově mamince zašla na kávu nebo kakao, ochutnala všechny možné obložené chleby nebo dánské pečivo a navštívila spoustu krásných míst v Kodani. Myslím, že čtenáře, kteří nemají rádi až tak popisy a nebaví je číst o cestování a poznávání, tahle série tolik nenadchne. Romantiky si zde užijete dost a i srandy, to vše nám tato knížka a série nabízí, ale musíte počítat s tím, že napůl čtete cestopis. Já jsem si oblíbila snad všechny kladné postavy a přirostly mi k srdci. Jsou to skvělí lidé. A nesmím zapomenout na dokonalé obálky českých vydání, které ilustrovala Kateřina Brabcová, naše obálky jsou nejkrásnější ze všech! Během čtení jsem si u ukládala názvy a druhy pokrmů a také míst, která v Kodani navštívit. Měli byste zájem o takový příspěvek na ig a článek na blogu? Kdo z vás četl Kavárnu v Kodani a má rád tuhle sérii nebo i jiné knížky od Julie Caplin? Hodnocení: 5⭐️/ 5⭐️ Můj ig: @terischmetti

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Věra Manová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oddechová knížka,moc dobré čtivo

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Lída Čechová registrovaný uživatel

Krásná oddechová knížka plná romantiky a vztahů, nejen těch milostných. Kniha je pro mě celkem srdcovka, byla jsem z ní a hlavně z její lokace nadšená mnohem víc, než ostatní. Jelikož jsem asi dva týdny před pořízením této knihy navštívila se svou sestřenicí právě Kodaň. Takže jsem mohla procházet místa v příběhu s nimi, jakobych se vrátila zpět a mohla jsem si je projít i s jinými pocity a vidět je jinýma očima. Postavy byly na stejných místech jako já, až na kavárnu Varme (kterou bych chtěla moc moc navštívit, ale obávám se, že doopravdy neexistuje). Později jsem si koupila ještě Pekárnu v Brooklynu, ale k té jsem se zatím ještě nedostala. Rozhodně mám v plánu pořídit si i další.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Anna Marie Bílková registrovaný uživatel

Druhá kniha, kterou jsem měla šanci od autorky přečíst a opět jsem nadšená. Příjemné prostředí, předvídatelná, ale přesto roztomilá romantická linka. Co se knize musí nechat, tak člověka dokonale naláká na návštěvu Kodaně a jejího zákoutí. Domek v Irsku, který jsem od Julie četla jako první, mě víc zaujal svým prostředím, ale možná na to mělo svůj vliv, že jsem se na takovém místě právě nacházela. Naopak Kavárna v Kodani se mi zdála víc propletena humorem, romantikou a rozhodně jde o roztomilou podzimní oddechovku.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 4 z 5 hvězdiček Eliška Kopecká registrovaný uživatel

Oddychovka, která neurazí. Dozvěděla jsem se, co to je hygge. Příběh sám rychle uběhne a už to víme, jak to dopadlo. Doporučuji na léto anebo na Vánoce.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Vytopilová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se mi četla přímo skvěle, paní Caplinová tyto romantické oddechovky prostě umí. Někdy je to možná trochu klišé, někdy následující děj čekáte, ale i přesto musíte číst dál. Četla jsem ze série romantických útěků od této autorky knih už více, avšak tato byla zatím jednoznačně nejlepší. Hrozně se mi líbila chemie mezi Kate a Benem, pošťuchování i vášnivá láska. Do toho je v knize krásně zakomponovaná kultura Dánska, což je opravdu povedené. Kniha přečtena jedním dechem a můžu jedině doporučit.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Jitka Bartošová registrovaný uživatel

Příjemná oddychovka, plná předvídatelné romantiky, která vás rozhodně zklidní na vlně hygge a určitě budete mít chuť do Kodaně vyrazit.

Kniha, Cosmopolis, 2018, 9788027102334

• 5 z 5 hvězdiček Žaneta Drögslerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dlouho jsme otalela přečíst si nějakou knihu od Julie Caplinove. Ale milé mě překvapila. Romantické příběhy moc nemusím, ale toto dílo se čte velmi dobře. Má děj, opravdu příjemné počtení na tyto letní dny jak máte chvilku pro sebe. Nemůžu se od knihy odtrhnout a těším se na další její díly. Doporučuji

E-kniha, Cosmopolis, 2018,