Značka
Značka - Leslie de Chernatony Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 9 Kč dárek zdarma v hodnotě 329 Kč

Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba… Přejít na celý popis

James Lovegrove: Sherlock Holmes a Shadwellské stíny Sherlock Holmes vyšetřuje zvláštní sérii úmrtí. Nalezené oběti vypadají jako by zemřely hladem, přitom však byly spatřeny živé a zdravé několik dní předtím... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.Klíčovými tématy knihy jsou:vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
Rozměr
167x225mm
isbn
978-80-251-2007-1
Počet stran
176
datum vydání
1.10.2009
ean
9788025120071
Vazba
pevná vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda