Značka Leslie de Chernatony

Značka - Leslie de Chernatony

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Frank Sinatra: Filmové dědictví

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 699 Kč

Frank Sinatra: Filmové dědictví

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba… Přejít na celý popis

lunární Už máte svůj lunární kalendář Krásné paní pro rok 2021? Více informací

Popis

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.Klíčovými tématy knihy jsou:vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
září 2009
isbn
978-80-251-2007-1
ean
9788025120071
Jazyk
čeština
Počet stran
176
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167x225mm

Bestseller v knihy Dobrovský

211909. v e-shopu | 225005. minulý týden

237. v Marketing |

444. v Podnikání |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora