5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci,… Přejít na celý popis
Naplňte si svou čtečku skvělými romány s 30% slevou a ulehčete svým peněženkám i zavazadlům. Více informací
Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci, tak aby značka na dnešním přesyceném trhu nejen přežila, ale i vynikla.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.