Základy marketingu Viera Cibáková, Gabriela Bartáková

Základy marketingu
Kniha
- Produkt je vyprodaný.
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné… Přejít na celý popis
Romantické a optimistické čtení plné lásky, radosti a života jsme zlevnili až o 75 %!
Více informací
Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
Knihy ve slovenštině »
Odborná literatúra
- Nakladatel
- Iura Edition
- datum vydání
- prosinec 2006
- isbn
- 978-80-8078-156-9
- ean
- 9788080781569
- Jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
Bestseller v knihy Dobrovský
147770. v e-shopu | 148270. minulý týden
144. v Odborná literatúra v slovenskom jazyku | 112. minulý týden
Hodnocení a recenze čtenářů
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Články, které stojí za pozornost
-
Šikmý kostel 2 aneb Příběh ztraceného města pokračuje
-
Silný příběh o lásce, který je vykreslen na pozadí skutečných událostí
-
RECENZE: Království
-
Sobotní rozjímání: Ohlédnutí za útrapami knihkupce a zákazníka v časech předvánočních
-
RECENZE: Opium a absint
-
RECENZE: Daleko od stromu
-
Lze někoho milovat a nenávidět zároveň?
-
12 důvodů, proč je kniha lepší než sex
-
Šťastné dívky, které zas tak šťastné nejsou
-
RECENZE: Město duchů
-
Motivace v novém roce? Přestaňte řešit h*vna!
-
RECENZE: Saturnin zasahuje