5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba303 Kč
Běžně 319 Kč
Kniha ( pevná vazba )
581 Kč s DPH
Běžně 649 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.… Přejít na celý popis
Mafiánská rodina Griffinových mu zabila otce. Aby se pomstil, unesl a drží v zajetí jejich dceru – baletku Nessu. Ale tak jako Zvíře ze slavné pohádky podléhá Mikolaj kouzlu Krásky, své malé baletky, která teď tančí jen pro něj... Více informací
Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.