The In-House Design Handbook

Autor Cathy Fishel

The In-House Design Handbook - Cathy Fishel Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

The only book to deal with all of the issues related to being an in-house designerThe In-House Design Handbook is a unique practical and inspirational compendium that places in-house design-where as many as 50 percent of designers work, across a variety of different industries and market sectors-at the centre of professional excellence. The In… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Čtvrté křídlo Spalující napětí, nelítostní draci a jejich jezdci! Romantická fantasy, která uchvátila svět, je konečně tady! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

The only book to deal with all of the issues related to being an in-house designerThe In-House Design Handbook is a unique practical and inspirational compendium that places in-house design-where as many as 50 percent of designers work, across a variety of different industries and market sectors-at the centre of professional excellence. The In-House Design Handbook will inspire and inform with practical advice, both experienced in-house designers within every type of company and organisation, and those who do not have advanced design qualifications (and who learn on the job) but who are nevertheless responsible for the ways in which their companies present a design face to the world.The book will address the daily working environment of the in-house designer, exploring project and resource management, creative strategies, communication and presentation skills, and how to raise the perceived value of design within an organisation. Alongside the practical and inspirational content will be case studies and comments from successful in-house teams, plus hints, techniques, and strategies for being creative on a budget, selling ideas internally, and clinching funding from purse-string holders.

Sdílet 0

Nakladatel
Rotovision
datum vydání
23.09.2008
ean
9782940361991
Počet stran
208
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-2-940361-99-1

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda