4.6 z 5 31 hodnocení čtenářů

24× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel

Série Off-campus je moje srdcovka a když jsem se dozvěděla, že toto je tak trochu její pokračování, byla jsem nadšená. A nadšení mne neopustilo ani během čtení knihy. Příběh byl předvídatelný ale i tak měl něco do sebe. Postavy byly příjemné, ano občas moc naivní, ale já jsem si je oblíbila. Je to taková pohádka, pohádka pro ženy o hokejistech. A to já cením. Doporučila bych to spíše jako takové lehké, oddechové čtení, které si ale zamilujete!

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701

• 5 z 5 hvězdiček Týna registrovaný uživatel

knížku jsem četla v angličině a byla fakt super. Přečetla jsem ji za den jedním dechem. Fitzyho jsem si oblíbila už z předchozích knížek. jediné co mě na té knížce štve je obálka. anglická verze se mi líbí mnohem víc. U ostatních knížek mi tam obálky sedí, ale tady mi prostě nesedí. Kdybych neznala autorku knížku bych si podle obálky určitě nekoupila.

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Baví mě příběhy o hokejistech, vzpomenu si hned na mládí jak jsme s partou chodili fandit do Litvínova na Růžičku, Rosola , Hlinku apod. A mohu říct, že tyto příběhy se dost podobají těm vzpomínkám.... fakt super čtení

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Gruberová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu jsem četla i v papírové podobě a moc se mi libila. Celou tuto sérii i autorku mám moc ráda

Audiokniha (mp3), Tympanum, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

Knihy od autorky jsou všechny psané dost poutavým způsobem, proto ani tato není výjimka. Líbí se mi, že knihy navazují na sérii Off Campus, která byla také parádní. V této knize se mi utvrdila má domněnka, že pokud si muž najde přátele, je jim zavázaný a nic je nemůže jen tak rozházet. Zatímco u žen to takhle úplně nefunguje. Summer je parádní! Vtipná, veselá, empatická, trochu trhlá ale nezamilovat se do ní snad ani nejde. Zvláště pokud si oblíbíte její sarkasmus a způsob mluvy co na mysli to na jazyku. Ta holka mě prostě baví a to je přesně to, co od knížek tohoto typu očekávám. Některé scény jsou snad nezapomenutelné, namátkově například ta v hotelu... a už teď se docela těším, že si knihu za nějaký čas přečtu znovu.

E-kniha, Baronet, 2019,

• 4 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Já nevím jak to autorka dělá, ale dokáže mě do té knihy vtáhnout, že nejsem schopna přestat číst. První díl Briar U série nebyl vůbec špatný! Opět jsem se nasmála, ale i pěkně nervovala. Postavy z minulých dílů žeru pořád stejně :D.. Fitze zbožňuju už z minulých dílů, takže bylo snadné si ho tu oblíbit. Musím se ale přiznat, že mě občas štval svým chováním vůči Summer a svou nerozhodností. Summer byla fajn. Hlavně mě bavila, jak byla padlá na hlavu a ještě, jak vymýšlela ty svoje "slova" :D.. Někdy jsem z ní fakt nemohla. Bylo to zase skvělý oddechový čtení, ale něco tomu chybělo. Už se těším na příběh Brenny, takže jdu hned číst :D.. Doporučujuu..

E-kniha, Baronet, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Nela registrovaný uživatel

Knížka mi včera přišla a za jeden večer byla přečtena jedním dechem . Úžasný příběh, super postavy . Bavilo me to od začátku do konce . Summer je super a Fitzy sexy a strašně milej . A už se moc těšim na pribeh Brenny .

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701