Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání
Kniha
- Skladem 1 ks
- Doručení ZDARMA od 300 Kč, ve středu 10.3. u Vás doma
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč
Více informací
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Učebnice » VŠ a VOŠ » Ekonomie
- Nakladatel
- Grada
- datum vydání
- 1.1.2012
- isbn
- 978-80-247-3926-7
- ean
- 9788024739267
- Jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
- Vazba
- Knihy - paperback
- Rozměr
- 168x240mm
Jak si vede v knihy Dobrovský?
67218. v e-shopu | 72933. minulý týden
84. v Marketing | 89. minulý týden
49. v Ekonomie pro VŠ | 48. minulý týden
Hodnocení a recenze čtenářů
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
-
5 z 5 hvězdiček Andrea
Must have pro každého studenta marketingu, přehledně zpracovaná teorie.
Kniha, Grada, 2012, 9788024739267
Články, které stojí za pozornost
-
RECENZE: Dům panenek
-
RECENZE: Zapomeň na mě
-
Pandemie v čase pandemie
-
RECENZE: Jak přežít svého muže
-
Seriálový fenomém Bridgertonovi brzy v novém knižním vydání
-
RECENZE: Slepec
-
Dvacátá sedmá sleva pro Závisláky
-
RECENZE: Já jsem mysl
-
Porodní sestra z Osvětimi nyní jako audiokniha!
-
RECENZE: Dobrovolník
-
Bookcheck #32: Štvanice
-
RECENZE: Mukl