Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání - Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Jozef Ftorek

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

Do košíku

267 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 298 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

  • Public relations jako ovlivňování mínění E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 253 Kč s DPH Ihned ke stažení

DOBRO.BLEŠÁK 2021 Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč Více informací

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.1.2012
isbn
978-80-247-3926-7
ean
9788024739267
Jazyk
čeština
Počet stran
224
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
168x240mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

67218. v e-shopu | 72933. minulý týden

84. v Marketing | 89. minulý týden

49. v Ekonomie pro VŠ | 48. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček Andrea

    Must have pro každého studenta marketingu, přehledně zpracovaná teorie.

    Kniha, Grada, 2012, 9788024739267

Další knihy autora