Prodejem k vítězství
Prodejem k vítězství - Richard Denny Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Báječný únik

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Báječný únik

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky,… Přejít na celý popis

Merit Niemeitz: Už nikdy tvá Mulberry Mansion je historická vila a zároveň projekt univerzitních studentů, kteří ji mají zrenovovat, aby zde mohli bydlet. Avery se na tuto novou část svého života moc těší, dokud tu nepotká svého ex... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.Třetí vydání této knihy, jehož překlad si právě prohlížíte, vám poskytne neocenitelné rady, jak:prodat, přestože nejste nejlevnější, vybudovat si a udržet pozitivní přístup, porazit konkurenci, uzavřít obchod, udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat. Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit. Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že „dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří“.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
Rozměr
168 x 223 x 10
isbn
978-80-251-2505-2
Počet stran
208
datum vydání
1.10.2009
ean
9788025125052
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora