0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba148 Kč
Běžně 165 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a… Přejít na celý popis
Až do 21. dubna 2024 budete mít dopravu do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny v České republice ZDARMA! Více informací
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.