0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba528 Kč
Běžně 590 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Historické bádání o moderních elitách se u nás začalo soustavně rozvíjet až po roce 1989. Časem se ukázalo, že bude třeba rozlišit různé typy vůdčích vrstev, mezi nimiž hrají nezastupitelnou roli právě elity podnikatelské. Organizace jejich výzkumu se ujal Ústav hospodářských a sociálních dějin na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze,… Přejít na celý popis
Slevy až 90 % na tisíce produktů! Právě teď na našem e-shopu. Více informací
Historické bádání o moderních elitách se u nás začalo soustavně rozvíjet až po roce 1989. Časem se ukázalo, že bude třeba rozlišit různé typy vůdčích vrstev, mezi nimiž hrají nezastupitelnou roli právě elity podnikatelské. Organizace jejich výzkumu se ujal Ústav hospodářských a sociálních dějin na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, jenž vytvořil k tomuto účelu zvláštní badatelský tým. Sborník Moderní podnikatelské elity - metody a perspektivy bádání přináší první výsledky tohoto výzkumu. Metodologicky je postaven na solidní znalosti zahraničních vzorů. Jeho autorky a autoři se domnívají, že podnikatelské elity je možno považovat i ve vícenárodnostním prostředí českých zemí (1848-1948) za malé skupiny lidí, které se ve sféře hospodářských aktivit vyznačují vysoce nadprůměrným výkonem, vůdčími pozicemi v klíčových rozhodovacích procesech a schopností vytvářet exkluzivní, nezřídka i vzájemně rivalizující sítě formálního i neformálního společenského vlivu.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.