Mezinárodní marketingový management Ralph Berndt

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt

Mezinárodní marketingový management

Ralph Berndt

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání,… Přejít na celý popis

Umělci 1+2 Poznejte příběhy a tvorbu největších umělců historie – krásné publikace plné fotografií a zajímavých informací právě teď můžete objednávat v akci 1+2 zdarma Více informací

Popis

Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR poprvé.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
1.1.2010
isbn
978-80-251-1641-8
ean
9788025116418
Jazyk
čeština
Počet stran
368
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x225mm

Bestseller v knihy Dobrovský

204960. v e-shopu | 164878. minulý týden

241. v Marketing | 196. minulý týden

451. v Podnikání | 378. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora