Mediální komunikace pro management Vojtěch Bednář

Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář

Mediální komunikace pro management

Vojtěch Bednář

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nezastavitelná

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 328 Kč

Nezastavitelná

  • Mediální komunikace pro management E-kniha PDF 195 Kč s DPH Ihned ke stažení

Jaro se vítá knihou! Nálož čtení za 49 Kč Přivítejme jaro novým čtením, které rozveselí každý den, mnoho literárních kousků jsme totiž zlevnili na 49 Kč Více informací

Popis

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
2011
isbn
978-80-247-3629-7
ean
9788024736297
Jazyk
čeština
Počet stran
160
Vazba
měkká vazba
Rozměr
145x215mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

58874. v e-shopu | 64108. minulý týden

106. v Management | 257. minulý týden

105. v Komunikace, řeč těla, rétorika | 214. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora