0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( pevná vazba )
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable "little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one - via extreme reduction it has… Přejít na celý popis
Slevy až 90 % na tisíce produktů! Právě teď na našem e-shopu. Více informací
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable "little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one - via extreme reduction it has to radically and perfectly distil an image or message into a simple, easily recognisable icon. Well-indexed; subject-catalogued and systematically structured this popular bestseller has become the perfect research tool for any self-respecting designer or cultural enthusiast. Bilingual English / German edition
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.