Konkurenční zpravodajství

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

581 Kč s DPH
Běžně 649 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence). Osvojíte si způsoby ochrany obchodního tajemství firmy. Autor ve své koncepci Competitive Intelligence mění stávající paradigma, neboť… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Čtvrté křídlo Spalující napětí, nelítostní draci a jejich jezdci! Romantická fantasy, která uchvátila svět, je konečně tady! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence).
 
Osvojíte si způsoby ochrany obchodního tajemství firmy. Autor ve své koncepci Competitive Intelligence mění stávající paradigma, neboť opouští koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje, a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje. Podle autora výsledkem procesu zpravodajské analýzy musí vždy být „předpověď o budoucnosti“.
 
Toto nové pojetí konkurenčního zpravodajství umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování.
 
Jako první v České republice se kniha do hloubky věnuje také problematice Counter Competitive Intelligence. V této souvislosti zaměřuje svoji pozornost i na problematiku detekce, identifikace a analýzy dezinformace.  
 
Cílem knihy je přinést čtenářům teoretické základy a metodické postupy potřebné pro získání a osvojení znalostí v oblasti přípravy a vlastního získávání informací o konkurenci.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240
ean
9788027135042
Počet stran
440
datum vydání
24.11.2022
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-271-3504-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 581 Kč Nápověda