Jak se budují značky (Defekt)
Defekt
Stav Velmi dobrý
Vada Lehce natržený přebal, lehce naražený hřbet.
Kniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
-
Nedostupné
Jsou si tak blízcí, a přesto jako by je dělil celý svět. Emotivní milostný příběh Mony Kasten pokračuje! Více informací
Co obchodníci nevědí
Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální
Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.
Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
- Nakladatel
- Edice Knihy Omega
- Hmotnost
- 640 g
- isbn
- DEF0000008942
- Počet stran
- 248
- datum vydání
- 3.04.2018
- ean
- DEF0000008942
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
5 z 5 hvězdiček Maja registrovaný uživatel
Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
-
5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska registrovaný uživatel
Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
-
5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel
Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Maloobchodní cena
Minimální prodejní cena:
0 Kč
Nápověda
Články, které stojí za pozornost
- Jaro plné změn: Předělali jsme tři prodejny!
- V jámě lvové – Dostanou konečně ti ufouni po tlamě, nebo lidstvo padne? | RECENZE
- Limitovaná edice, pokračování hororové série a další knižní novinky | Vůně nových knih #14
- Dějiny temné i tajemné - odhalte záhadné české zločiny | RECENZE
- Je možné zabránit vraždě, která se stala? | Bookcheck - Stane se včera
- Ďáblův deník – Nahlédněte do mozku nemilosrdného sériového vraha | RECENZE
- Máme pro vás audioknihu zdarma! Pojďte si pro ni
- Dny v knihkupectví Morisaki – udělejte si pohodové odpoledne v japonském antikvariátu | RECENZE
- 6 nejčtivějších dubnových novinek plus jedno exkluzivní vydání navíc!
- Tíživé ticho - Robert Bryndza přináší strhující survivor thriller | RECENZE
- Chtěli byste předem znát délku svého života? | Bookcheck Život na míru
- Uvidíme se v srpnu – posmrtně vydaný román G. G. Márqueze je sexuální dobrodružství, ze kterého se vám rozbuší srdce