5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat?" Kniha Mgr.… Přejít na celý popis
FOBOS je záruky kvality a čtivosti pro všechny fanoušky hororu! Knihy vycházející pod touto značkou teď koupíte od 99 Kč. Více informací
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat?" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.