Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy

Autor Massi Marta

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy - Massi Marta Nedostupné

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy

Autor Massi Marta

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Temná komora

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 99 Kč

Temná komora

This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon.With contributions from an… Přejít na celý popis

Hororový duben? Pecky od FOBOSU od 99 Kč včetně e-knih! FOBOS je záruky kvality a čtivosti pro všechny fanoušky hororu! Knihy vycházející pod touto značkou teď koupíte od 99 Kč. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon.

With contributions from an international range of scholars, the book examines how digital transformation is changing the way the arts are produced and consumed. As relative late adopters of digital technologies, the arts organizations are shown to be struggling to adapt, as issues of authenticity, legitimacy, control, trust, and co-creation arise.

Leveraging a variety of research approaches, the book identifies managerial implications to render a collection that is valuable reading for scholars involved with arts and culture management, the creative industries and digital transformation more broadly.

Sdílet 0

Nakladatel
Taylor & Francis
Rozměr
163 x 242 x 22
jazyk
angličtina
Počet stran
276
Vydání
1
isbn
978-0-367-35115-1
Vazba
pevná vazba
datum vydání
29.12.2020
ean
9780367351151

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda