Delivering Happiness

Autor Tony Hsieh

Delivering Happiness - Tony Hsieh Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that… Přejít na celý popis

Hororový duben? Pecky od FOBOSU od 99 Kč včetně e-knih! FOBOS je záruky kvality a čtivosti pro všechny fanoušky hororu! Knihy vycházející pod touto značkou teď koupíte od 99 Kč. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand. He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing.He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world

Sdílet 0

Nakladatel
Hachette
Rozměr
152 x 226 x 22
jazyk
angličtina
Počet stran
272
Vydání
1
isbn
978-0-446-58532-3
Vazba
měkká vazba
datum vydání
21.11.2012
ean
9780446585323

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda