Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

1 513 Kč s DPH
Běžně 1 690 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Charlotta - Žena T. G. M.

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 399 Kč

Charlotta - Žena T. G. M.

An essential book for anyone involved or interested in the process of digital brand building and digital communication design Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are now only part of interactive brand identity. Digital touchpoints are becoming more widespread and… Přejít na celý popis

Tahereh Mafi: Jsem roztříštěná Její dotyk je smrtící. Svět se rozpadá. Nechá se využít jako zbraň, nebo bude bojovat za svobodu? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

An essential book for anyone involved or interested in the process of digital brand building and digital communication design

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are now only part of interactive brand identity. Digital touchpoints are becoming more widespread and more complex in their design demands, embracing apps, chatbots, interactive billboards, virtual and augmented reality and more. The interface is now the brand, which means that conception, design and technology must go hand in hand at every stage, keeping the needs of users front and centre.

This extensively updated edition of Branded Interactions is an essential handbook for professional digital designers and those just starting out. It guides the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the market. Packed with real-world examples from brands like Google, Amazon and Lego, it incorporates a wealth of practical design advice and diagrams to help build a solid framework for any project – incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible enough to let creativity shine.

 

'Amasses a wealth of information and expertise to offer a working framework for any project' New Design

Sdílet

Nakladatel
Thames & Hudson
Rozměr
20,3 x 26,7 x m
isbn
978-0-500-02370-9
Počet stran
352
datum vydání
20.10.2020
ean
9780500023709
Vazba
pevná vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 1 513 Kč Nápověda