5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba357 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy avizovaly, že jim nová řešení přinesou desítky či stovky milionů dolarů ve zvýšených tržbách.… Přejít na celý popis
Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací
Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy avizovaly, že jim nová řešení přinesou desítky či stovky milionů dolarů ve zvýšených tržbách. Jejich výsledky byly nakonec ještě lepší než ohlašované prognózy. Jde o jev přinejmenším neobvyklý. Většina firem obvykle vykazuje mnohem nižší míru zlepšování. Poté, co autoři sledovali, jak tisícovky manažerů přicházejí s více než statisíci dobrých řešení, vyvracejí jeden z mýtů ohledně inovací: Inovace nevyžadují mimořádnou odvahu, ani mimořádnou kreativitu. Eden a Long popisují řadu taktik, které vám a vašim týmům pomohou najít nové náměty na zlepšení výkonů vaší firmy a posílí vaše schopnosti řešit problémy. Klíčem k úspěchu je vždy schopnost podívat se na staré věci novýma očima.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.