Jak se budují značky

Autor Byron Sharp

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů… Přejít na celý popis

Merit Niemeitz: Už nikdy tvá Mulberry Mansion je historická vila a zároveň projekt univerzitních studentů, kteří ji mají zrenovovat, aby zde mohli bydlet. Avery se na tuto novou část svého života moc těší, dokud tu nepotká svého ex... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Co obchodníci nevědí

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální

Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.

Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.

Sdílet 0

Nakladatel
Edice Knihy Omega
Vydání
1
isbn
978-80-7390-618-4
Počet stran
248
datum vydání
3.04.2018
ean
9788073906184
Vazba
pevná vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • 5 z 5 hvězdiček Maja registrovaný uživatel

    Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

  • 5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska registrovaný uživatel

    Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

  • 5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda