0.0 z 5 hvězdiček
E-kniha249 Kč
E-kniha
Učební text, který se Vám dostává do rukou, je určen pro studium problematiky plánování marketingové komunikace. Měl by pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování… Přejít na celý popis
FOBOS je záruky kvality a čtivosti pro všechny fanoušky hororu! Knihy vycházející pod touto značkou teď koupíte od 99 Kč. Více informací
Učební text, který se Vám dostává do rukou, je určen pro studium problematiky plánování marketingové komunikace. Měl by pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování marketingové komunikace, jejich typů, cílových skupin, nástrojů komunikace, rozpočtu, komunikačních kanálů a měření zásahu komunikace je nezbytným před-pokladem pro efektivní marketingovou práci. Učební text navazuje na látku předmětů, jako je marketingová strategie, marketingová komunikace, a předpokládá základní znalost marketingu.
Studenti se v učebním textu seznamují s přípravou, realizací a měřením efektivity reklamy a následně i s tím, jak vypadá reklamní průmysl, reklamní a mediální agentury a reklamní a mediální trh. K dispozici jsou přehledy reklamních a mediálních agentur, jejich struktura a fungování, a především ukázání postupů a náležitostí při zadávání tvorby a medializace reklamy a praktické příklady reklamních a komunikačních kampaní vytvořených na základě zadání.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.