0.0 z 5 hvězdiček
kniha390 Kč
Kniha
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cookříká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabýváse všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci a analyzuje,jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po… Přejít na celý popis
Pocit bezpečí může být pouhou iluzí. A že ne každý zachránce je hrdina... Více informací
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cookříká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabýváse všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci a analyzuje,jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrtiSteva Jobse.
4.5 z 5 2 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
4 z 5 hvězdiček Petra registrovaný uživatel
Tuhle knížku by si měli přečíst všichni jablíčkáři. Vyprávění lidí, kteří byli součástí Applu bylo parádní. Tato kniha mi velice pomohla se seminární práci o společnosti Apple. Četla jsem jí s chutí a se zájmem.
Kniha, Computer Press, 2013, 9788025137789
5 z 5 hvězdiček Martin G. registrovaný uživatel
Kniha me zaujala je to dojmne i o. zakladeteli fimy Steve Jobs je tam mnoho veci co popisuje svet v Applu sam vlastnim produkty nekolik o teto znacce a musim rict ze jsem se dozvedel vice veci o jmemu firmy Applu dekuji.
Kniha, Computer Press, 2013, 9788025137789
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.