3.0 z 5 hvězdiček
E-kniha189 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátu PDF
209 Kč s DPH
Jsme transparentní
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit… Přejít na celý popis
Epická vesmírná opera z pera spisovatelky V. Castro, jejíž knihy byly dvakrát nominovány na cenu Brama Stokera. Více informací
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
- Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
- Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
- Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
- Správná volba klíčových slov v rámci SEO
- Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
- Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
- Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
- Volba atraktivních názvů výrobků a obalů
O autorce:
Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.