Bod zlomu
Bod zlomu - Malcolm Gladwell Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita… Přejít na celý popis

Rafael Santandreu: Jak si zbytečně nekomplikovat život Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše? Osvojte si nové vzorce a návyky, které vám mohou pomoci k tomu, abyste se stali klidnými, šťastnými a optimistickými lidmi. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové zdánlivě tajemné změny vyskytujících se v každodenním v životě dívá optikou epidemií. Myšlenky,výrobky, informace či způsoby chování se podle něj šíří stejně jako viry. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie. Kniha je plná názorných příkladů a ilustračních situací. Jednotlivé fáze šíření epidemie jsou vysvětleny a propojeny dohromady tak, že rozečtenou knihu jen tak neodložíte a na konci je vám jasné, co je třeba udělat a na koho se obrátit, aby právě vaši nabídku na trhu nikdo nepřehlédl. Tuto legendární neobyčejně inspirativní knihu ocení tvůrci reklamy, nezávislí profesionálové i čtenáři kvalitní literatury faktu. Česky již vyšly i další autorovy bestsellery: Mžik, Mimo řadu, Co viděl pes a David a Goliáš.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
Rozměr
145x205mm
jazyk
čeština
Počet stran
254
datum vydání
1.08.2015
isbn
978-80-265-0404-7
Vazba
pevná vazba
datum dotisku
9.08.2019
ean
9788026504047

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • 5 z 5 hvězdiček Petra Coufalová registrovaný uživatel

    Skvělá a překvapivá kniha, ke které jsem původně přistupovala se skepcí, zatím jsem neslyšela o žádné podobného ražení. Výborná pro byznys a hlavně začátky podnikání, kdy je nutné šířit svoje myšlenky skoro nadzvukovou rychlostí. Zároveň je možné se po přečtení knihy lépe bránit manipulaci, o kterou se pokoušejí zejména masmédia. Kniha je napsaná velmi dobře a čtivě, člověk nemá pocit, že se ztrácí ve změti odborných výrazů.

    Kniha, BizBooks, 2015, 9788026504047

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora