Čtení neodzvonilo! Co dělat, když jsou knihkupectví uzavřena

Kdy
Kde
všechny prodejny Knihy Dobrovský

Drazí Dobročtenáři, s ohledem na opatření Vlády ČR jsou pro běžný nákup uzavřena všechna naše knihkupectví. Zároveň však některé naše prodejny fungují jako výdejny objednávek s osobním odběrem (o tom jsme sepsali info TADY).


V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naše kolegy na poradime@knihydobrovsky.cz, ozvěte se nám na FB do zpráv nebo se připojte do skupiny KNIŽNÍ ZÁVISLÁCI, kde s vámi rádi prodiskutujeme cokoliv, co se knih týká.

A nezapomeňte, z našeho e-shopu můžete dobré čtení, společenské hry, dárky a další zábavu objednávat i nadále!

Nejčastější otázky:

Jsou zavřeny opravdu všechny prodejny? Pro běžný nákup ano, ale vybraná knihkupectví teď fungují jako výdejny e-shopových objednávek s osobním odběrem.

Počká na mě osobní odběr či balíček, který jsem si měl vyzvednout na prodejně? Ano, vyzvednutí je možné od 4. ledna. Počkejte, prosím, na SMS či e-mail.

Mám narozeninovou či sváteční slevu z Klubu Knihy Dobrovský. Jak ji mám uplatnit? Podívejte se do e-mailu. Vždy zasíláme i slevu, která je k uplatnění na e-shopu. 

Mám vygenerovaný voucher z Klubu Knihy Dobrovský. Propadne mi? Nepropadne. Vouchery mají platnost 3 měsíce. Pokud by přesto hrozilo propadnutí, tak budeme tyto vouchery i přesto akceptovat.

Mám dárkový poukaz na prodejny. Hrozí jeho propadnutí? Nikoliv. Dobu platnosti poukazů prodloužíme o dobu, kdy jsou zavřeny prodejny.

Mám zboží z prodejny a potřebuji ho vyměnit. Co mám dělat? Od 4. ledna jsou vybrané prodejny připraveny nejen vydat objednávky z e-shopu, ale také vyřešit výměny zboží a reklamace.

Chtěl jsem na prodejně uplatnit reklamaci či vrácení zboží z e-shopu. Co mám dělat? Stačí nám zboží poslat na reklamační oddělení e-shopu. Vše vyřešíme. Od 4. ledna je tyto záležitosti možné vyřešit též v některých našich prodejnách.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli!

Sdílet 3 Sdílet