5.0 z 5 6 hodnocení čtenářů

• Shira009 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Malazskou říši čekají temné časy. Noví nepřátelé čekají venku i uvnitř chodeb moci a skryté intriky se mísí s otevřenými bitvami. Steven Erikson je neskutečný vypravěč a v Lovcích kostí proplétá všechny důležité postavy a dějové linie. Čtenář má tak jedinečnou příležitost sledovat nejen krvavou řežbu u hradeb Y'Ghatanu, spiknutí asasínů, ale i osobní příběhy všech zúčastněných. Autor se nezaměřuje jen na jednotlivce, ale velkou roli v příběhu hraje i samotná Čtrnáctá armáda v jejímž středu jsou veteráni ze slavných Paličů mostů. V krvi a bolesti se rodí nezničitelné bratrství ve zbrani a víra v nemožné. Děj je jako obvykle veden v několika liniích, které se vzájemně prolínají a navazují na sebe. Smrtelné hry bohů a smrtelníků jedou na plné obrátky a magie se tu střetává s hrubou silou. Na svobodu se dostávají prastaré nestvůry a do hry začíná výrazněji zasahovat i samotný pán balíčku Ganoes Paran. Steven Erikson i tentokrát do příběhu zakomponoval velké množství emocí, velké bitvy, intriky, touhy, brutální násilí, úskoky, pomstu, odvahu, bratrství a v neposlední řadě charakterní postavy, které žene své vlastní přesvědčení. Uvnitř ohnivého pekla Y'Ghatanu se tak zrodila nová legenda - Lovci kostí.

• Shira009 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček