3.8 z 5 77 hodnocení čtenářů

15× 5 hvězdiček 32× 4 hvězdičky 27× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• MT registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh jednoduchy oddechový. Je zde nakousnuto téma starší partnerka a mladší partner. Ve věku, kdy ona má za sebou už pár zářezu na pažbě a on jen jediný. V otázce vztahů tedy zkušenosti u obou různé. Dokáží si tak rozdílní lidé sednout a utvořit opravdu ten správný kvalitní vztah? Některe scény jsou opravdu vtipné.

• lilibeth.noir registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Knihu jsem četla v rámci knižní štafety a moc jsem se na ni těšila. Ze začátku se mi příběh i prostředí rádia neskutečně moc bavilo, ale časem jsem se musela do čtení nutit. Hodně mě v knize rušily nelogičnosti a opakující se věci. Je to sice jednohubka, ale cca od poloviny jsem z toho tak trochu šílela.

• Sirael registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nakladatelství pravděpodobně nekontroluje chyby. Je jich tam jako máku a opravdu špatně se to s nimi čte.. jinak bych dala hvězdiček více

• Anna Vlčková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Doopravdy sladké čtení. #enemiestolovers Kniha obsahuje i hlubší zamyslení, není to jen romantická jednohubka.❤️

• Lenka Nebojsová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Taková pěkná nenáročná oddechovka

• Katka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížka se mi moc líbila, romantická oddechovka na léto, četla se snadno, netradiční prostředí z rozhlasu.

• Anna Hýsková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Od romantických románů toho moc nečekám, ale tenhle mě příjemně překvapil, jak byl svěží, moderní a pestrý.

• Jana Nagyová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Taková průměrná romantika, nenadchne, neurazí. Dobře se čte až na občasné dětinské chování hlavní postavy

• Jitka Sotolářová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Docela čtivý a vtipný příběh. Možná bych některé pasáže propracovala.

• Macek registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za mě odpočinková romanťárna s trochu neobvyklým age gapem.

• Veronika Nedzová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Shay Goldsteinová pracuje už 10 let v rozhlasové stanici, což byla její vysněná práce. Objeví se nový kolega Dominik Yung, se kterým se neustále hádá a pošťuchuje. Stanice se ale dostane do problémů a její ředitel je pod tlakem a musí některé lidi propustit. V tom přijde Shay s nápadem, kterým si práci udrží- dva lidé, kteří spolu v dřív chodili budou moderovat pořád a dávat lidem řady do vztahu. Ačkoliv Shay se to nelíbí, bude moderovat pořad s Dominikem, který si diváci rychle oblíbí. Od Ex v éteru jsem měla docela velké očekávání, moc se mi líbila anotace a obálka. Ale děj už tolik úplně ne. Jak je psáno v anotaci, Shay a Dominik se do sebe postupně zamilují. V momentě, kdy už se to stalo, mě začala knížka bavit. Ty části před tím, v rádiu, mi přišly někdy až moc dlouhé, některé pasáže bych úplně vystřihla a knihu tím zkrátila. Knize dávám 3,5 ⭐

• Lucie registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Na knížku jsem se velmi těšila, ale musím říct, že jsem měla trochu jiná očekávání a možná proto mi tam celou dobu něco chybělo.

• Ivana registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Bavilo mě prostředí, ve kterém se děj odehrává. Práce v rozhlasové stanici je zajímavá, a pokud s ní stejně jako já nemáte žádné zkušenosti, dozvíte se, jak vše v rádiu vlastně funguje. Nenapadá mě žádná jiná kniha s podobným tématem, takže v tomto ohledu jde o dobrou volbu. Naopak charaktery postav originalitu postrádají. Shay a Dominik se k sobě chovají jako kočka a pes a jejich příběh spočívá na roztržkách, jež mezi sebou mají. Některé jsou skutečné, jiné kvůli vysílání jen předstírané. Což však známe z mnoha jiných vyprávění. Pokud upřednostňujete příběhy založené na špičkování a handrkování hlavních postav a na jejich postupném poznávání, ale zároveň nechcete, aby hrdinové příliš brzy překročili pomyslnou sexuální hranici, mohu vám knihu Ex v éteru doporučit.

• @books_by_dee registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Na knížku jsem narazila úplně náhodou a upřímně jsem čekala víc. Byla to taková průměrná lovestory. Za mě až moc velká slow-burn romance. Super prostředí, ale něco mě tam nesedělo.

• Adéla Sklenářová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tahle knížka splnila to co jsem chtěla. Měla skvělou romantickou linku, která mě bavila od začátku do konce, líbil se mi ten vývoj a i peprnější scénky, které jsem vůbec nečekala. Hlavní postavy mě většinu času bavily, knížka byla vtipná a skvěle se četla. Jo, je trošku "nevyvážená", začátek je táhlejší a konec moc urychlený, ale já si čtení moc užila. Jen bohužel musím zmínit, že má v sobě knížka dost chyb a to ty úplně základní, které bijí do očí. Mrzí mě, že si knížku před vydáním ještě někdo párkrát nepřečetl, aby se to vychytalo. Jinak ale mohu moc doporučit.

• Zuzana Špringlová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Devětadvacetiletá Shay pracuje už skoro deset let v rozhlasové stanici a daří se jí dobře. Práci, která jí tolik připomíná otce a jejich vzájemný vztah, nadevše miluje. Jediným temným bodem jejího pracovního života je nový kolega Dominik Yun, který dostudoval magistra z žurnalistiky (což sám rád neustále opakuje všem okolo), a snaží se do vysílání zavést nové, ale dost seriózní prvky. Nebojí se jít do střetu s politiky – což pro většinu lidí zní nudně, ale on si za tímto směrem stojí. Ti dva jsou jako kočka a pes. Neustále se pošťuchují a lehce urážejí. Jednoho dne ale přijde jejich šéf s tím, že je potřeba zvednout poslechovost, jinak se začne propouštět ve velkém. Mají tak za úkol vymyslet nový pořad - progresivní a posluchačsky atraktivní. Shayin momentální nápad, že by se mohl zrežírovat pořad o vztazích, který by moderovali ex partneři, vzbudí všeobecné nadšení a ona tak nevědomky způsobí start řady nepříjemností. Dominik a Shay mají předstírat, že spolu nedávno chodili a jako ex mají spolu opravdu pěkný a harmonický vztah. Už to samotné zní jako nádoba na chaos a trapasy a oba jsou z toho dost rozmrzelí. Nicméně pořad vzbudí nadšené reakce. Popularita rádia i těch dvou jako moderátorské dvojice strmě stoupá a život ve lži se značně zamotává a komplikuje. Příběh je hodně čtivý, o romantické a humorné scény není nouze – bavilo mě to. Oba se vzájemně poznávají, oťukávají, až se do sebe zamilují. I přes věkový rozdíl, kdy Dominik je o několik let mladší, si pořád mají co říct a cítí se spolu dobře. Myslím, že kniha by si zasloužila být víc vidět. Je to fajn oddechovka ze super prostředí rozhlasové stanice, což mi přišlo jako originální námět.